Utfakturert medlemskontingent

Vi har oppfattet at mange medlemmer ikke har fått/sett faktura for medlemskap fra oss, derfor tar vi nå en ekstra runde med utsending.

Det har vært noen tekniske utfordringer som gjør at mange ikke har sett regningen sin og dermed ikke fått betalt ennå. Det er viktig at medlemskontingenten blir betalt, spesielt for utøvere, ettersom forsikringen ikke gjelder før kontingenten er betalt inn.

Nå har vi nettopp sendt ut nye fakturaer slik at de skal være enkle å finne. Noen fikk denne på epost den 12. september, resten fikk den 30. september.

 

Hvis du betalte medlemskontingent tidligere i år, er alt OK.

Hvis du ikke har betalt og ikke finner regningen din, sjekk:

-appen

-eposten din

-søppelpost i eposten din

NB: Søk på Spoortz i innboksen din, siden det er dem som står som avsender på regningen.

 

Ha en fortsatt fin, trygg og artig treningshøst!

Følg oss på Facebook!

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift